Wednesday, October 19, 2011

HURTS





Käisin natukene aega tagasi HURTS'i kontserdil. Tegelikult, ma ei oskagi midagi muud öelda, kui et ma olen liiga emotsionaalne hetkel, et üldse midagi öelda. Kontsert oli väga vapustav, emotsionaalne, uskumatult ILUS... Siiamaani soovin ma tagasi minna. Kontsrti soojendas MID, väga ilus muusika on neil. Nüüd ma olen veendunud, et minu kallis Deep Dark Electronic'a ei sure välja, vaid selle kirjeldamatu muusikastiili juured on kinnitunud ka Eestis. Peale MID'i esinemist, otsustasin ma oma kompanjoni Elinaga trügida ette. Seda me tegimegi. Tüdrukud, kes seisid eespool sõimasid küll veidi, aga ühest pilgust ja ebaviisakast žestist jagus neile selleks, et maha rahuneda. Niisiis saime Elinaga ette. Olime õnnelikud :D Nüüd, kui algas show, seisime me umbes kolmandas reas, ja täpselt Theo (solisti) ees. Ehk siis täpselt keskel. Väga vapustas silmside artistiga... Isegi Adam (klaveri, süntesaatori ja kitarri mängija) vaatas ringi, ja püüdis neidude pilke ;) HURTS'i tantsijad, minu arust oli seal 2 ilusat neidu, olid ka fantsatilised, nad tegid väga erilisi liigutusi, ja nii südamest, et nad olid vägagi teemas, mitte väljaspool... Ütlen ausalt, et auditoorium meeldis mulle ka täitsa hästi, ainult et üks natukene liiga erutatud naine virutas mulle üle kolme korra näkku oma käega. Aga ma ei mõelnud sellest, ma laulsin kaasa ja olin niisama väga emotsionaalne... Ma tahan tagasi !

No comments:

Post a Comment