Saturday, April 16, 2011

If YOU really knew ME ...

... puudutas mu südant. Nii haige on kedagi kiusata. Nii ebanormaalne, pöörane. Lollus. Alahinnata inimesi, kes näevad teistmoodi välja, on värdjalik tegu. Kujuta ette, sul on teine soeng, või oled sa üldse kiilakas, äkki oled sa tüse, või ülemäära kõhn ? Pikk või äkki lühike ? Äkki sulle meeldib kanda tumedat riietust ? Äkki sa ei taha oma klassikaaslastega suhelda ? No ja siis ? Mis Kuradi pärast see neisse puutub ? Neil POLE seda õigust sind alahinnata. Nad on värdjad. Kunagi ammu, väga ammu olen ise sellega kokku puutunud, äkki 2.klassis, kui olin Kuristiku koolis uus õpilane. Nad vihkasid mind. Vihkasid mind selle pärast, et ma ei suhelnud nendega. Väiksed lapsed, kes on elanud Maa peal vaevu 8 aastat, kes ei tea elust midagi, vihkasid samasugust väikest õpilast, Elu elajat. Vanemad pole siis õpetanud, et teisi ei tohi kiusata ? Kahju. Igastahes see saade avas mu hinge ja südame. See puudutas mind nii sügavalt. Ma sooviksin, et ka meie koolis oleks selline üritus. See oleks nii tore ! Kõik ei saa kahjuks omavahel sõbrad olla, aga austada üksteist ikka saavad !

No comments:

Post a Comment