Saturday, April 9, 2011

Saladus on ...


... aare. Vaid ühele inimesele teada olev. Iga inimene hoiab seda enda sees. (Vabandust, kui ma kasutan "sina" vormi liiga palju). Kui Sa ütled teisele, ei ole see enam Saladus. Vaid siis on, kui see on Sinu ja kellegi teise vaheline. Kuigi jällegi, igale inimesele on endale teada, mis asi on Saladus. Minu seletus mõistele "Saladus" on : vaata kõige esimest sõna. Kullatükk. Miks ? Mõni teist võib arvata, et ma liialdan. Aga jällegi, kuidas keegi sellest aru saab. Minu jaoks Saladus ongi see, millest ma ei räägi absoluutselt kellelegi. Kui Sul midagi juhtus, ja kui Sa tahad kellelegi sellest rääkida, ja Sa lähed ja räägidki, ja veel palud inimest, keda Sa usaldad, et too ei räägiks mitte kui kellelegi, siis ei ole see enam kahjuks Saladus. Vähemalt minu arusaamas. See on midagi muud. See on Usaldus inimese vastu. Mõned (kuna ma ei soovi öelda "paljud") inimesed ei oska seda Usaldust kasutada. Nad veavad alt. Nad reedavad. See, kes Sulle usaldab oma tundeid, ei pea tingimata olema Su parim sõber, või lihtsalt semu. See, et ta Sull üldse usaldab, võib Tema tunded, tema intuitsioon. Äkki ta arvab, et sa võid teda aidata? Ära ründa siis Tema Usaldust... ja tundeid. Ole usaldusväärne. See on ju nii hea omadus ! *Ei soovinud olla negatiivne. *

No comments:

Post a Comment