Friday, April 8, 2011

Uno Probleema, Keine Probleema.


Olete te kunagi mõelnud selle peale, et te olete absoluutselt vastand sellele, kelleks inimesed teid peavad ? Mina olen. Probleem seisnebki selles, et inimesed võivad mõelda midaiganes nad tahavad, ma mõtlen päriselt võõraid ja teie jaoks mõttetuid inimesi. Peaasi on jääda iseendaks ja mitte valetada endale. Võite valetada kellele iganes, aga endale ei saa. Paljude noorte inimeste probleem on see, et nad ei suuda ennast leida. Justnimelt otseses mõttes, nad ei taju enda missiooni, enda tõelist iseloomu. Nad teesklevad. Nad valetavad teistele. Nad valetavad endale. Kurb. Tegelikult, ega teised ei saagi selle all kannatada, kannatajad on need samad teesklejad. Mittemingil juhul ma neid ei süüdista, vahemalt ei soovi seda teha ! On vaja leida kompromiss ! Kuidas ? Ei tea... Once upon a time, ma avastasin probleemi... ka endas. Ma ei mõistnud, kes ma olen, milline ma olen. Paljusid asju ma ei mõista siiamaani. Inimese loovus. Kahjuks. Püüdsin aru saada, mida ma tegelikult tunnen. Ma hakkasin rääkima inimestele enda... tõelistest tunnetest. Ausalt. Nad mõistsid mind. Mõned aga mitte. Jällegi, ma ei süüdista neid. Igaüks on erinev. Unikaalne. Ainuüks siin maailmas selline, nagu ta on. Ma hakkasin kuulama just nimelt seda muusikat, mis meeldib justnimelt mulle. MULLE ! Ei kuula enam TOP 10 laule, mida kuulab üldjuhul enamus . Ei, ma ei räägi , et nad on halvad, lihtsalt mulle meeldib teistsugune muusika. Me kõik sõltume soovitustest ! Igal pool aina tehtakse seda, et otsustatakse meie eest, mida me osta võiks ! Igal pool on küsitlused, nö.küsitlused. Jajaja, enamus vastab ju jaatavalt. Enamus. 90%. Mis siin ikka, enamus on enamus. Aga mina ei ole enamus. Kohvikutes, poodides, televiisoritest, igalt poolt tuleb aina rohkem igasugust reklaami -rumalust. Ostke seda, ostke seda, nii hea kaup. Kvaliteetne. Aga ei taha osta ! Ei taha, ja kogu moos ! Kõik ostavad ju ! Miks mina peaks ! Ei taha olla nagu kõik ! NB! Vahel on reklaam ka kasulik, vahel... Ma hakkasin kandma riietust, mis meeldib mulle. MULLE ! Ei taha olla nagu kõik ! Ei taha olla Barbie ! EI TAHA ! Ei taha olla tuim, hall möödakäia igast samasugusest tuimast, hallist inimesest. Tahan olla mina ise. TAHAN ! JA OLEN ! Olen Annika. Olen Annika Tammik. Olen just nimelt see ainuke, unikaalne, Annika Tammik. Ja sina oled ka. Ei, mitte Annika Tammik. Sa oled sündinud unikalsena. Sul on olemas nimi ja perekonnanimi. Kasuta seda ! Sa oled see, kes sa oled. Sul on olemas iseloom. Selline, mis on omane vaid sulle, kullatükike. Kasuta ka seda ! Ära ole enamus. (Selle postituse päris mõte ei olnud riietus, vaid oli iseloom, käitumine, inimese "mina"). Edu !

No comments:

Post a Comment